Alışveriş deneyiminizi daha iyi sunabilmek için çerezleri (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgi için çerez politikamızı ve kişisel verilerin korunması metnini inceleyebilirsiniz.
Dolman | Siemens Yetkili Satıcı | Online Alışveriş | Hemen İnceleyin! - dolman.com.tr

Teslimat ve Kargo

Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?

dolman.com.tr'de siparişinizin durumunu kontrol edin.
Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmemiş ise talebinizi müşteri hizmetlerimize iletiniz.
Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı veya adres değişikliğini sadece kargo firması yapabilir. Müşteri hizmetlerimize yoldaki kargo ile ilgili talebinizi iletmelisiniz.

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

Beyaz eşya (çamaşır makinesi, buzdolabı) gibi büyük ebatlı/desili ürünleriniz Horoz Lojistik ile,
Küçük ev aletleri (süpürge, ütü) ve ani su ısıtıcı gibi daha küçük ebatlı/desili ürünleriniz MNG Kargo ile anlaşmalı ve sigortalı olarak belirttiğiniz adrese gönderilir. Her türlü gönderileriniz kata çıkartılarak daire kapınıza kadar teslim edilir.

Siparişim ne zaman gelir?

Satın aldığınız ürünler, 2 iş günü içerisinde ilgili kargo firmasına teslim edilir.
Sipariş süreçlerinde mail ile tarafınıza bilgi verilecektir.
Kargoya verildikten sonra sipariş süreçlerini sitemiz üzerinden takip edebilirsiniz.

Teslimat ücreti ödemem gerekiyor mu?

dolman.com.tr'den satın alacağınız bütün ürünlerde kargo ücretsizdir.

Siparişim ben adreste bulunmadığım bir zamanda gelmiş, ne yapmalıyım ?

Kargo firması adresinizde olmamanız durumunda siparişinizi şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz iade edilir.
İade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Kargoyu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Dış görüntüde bir sorun varsa,; paketi elinize aldığınızda kırık parça sesi , paket üzerine bulaşmış sıvı , ambalajın üzerinde herhangi bir noktada ezilme görürseniz kesinlikle  kargo görevlisi nezaretinde açıp, içeriği kontrol etmelisiniz.
Kargo paketinde, ürünün kendisinde hasar varsa kargo görevlisinden ‘’Hasar tespit tutanağı’’düzenlemesini talep ediniz. Tutanak düzenlenmeden kargo teslim fişini imzalamayınız. Kargo teslim fişine atılan imza ürünü eksiksiz ve sağlam olarak teslim aldığınız anlamına gelmektedir. Aksi takdirde hasarlı ürünü iade kabul etmemiz mümkün değildir.
Durum tespit tutanağı düzenlemek isterlerse kabul etmeyiniz, durum tespit tutanağı kesinlikle hasar tespit tutanağı yerine geçmez.
Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra, kargoyu teslim almazsanız müşteri hizmetlerimize durumu bildirmeniz gerekmektedir.
Hasarlı ürünü tutanak ile birlikte teslim almadan kargo ile geri gönderin.

Detaylı bilgi için buraya tıklayarak Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı inceleyebilirsiniz.