Alışveriş deneyiminizi daha iyi sunabilmek için çerezleri (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgi için çerez politikamızı ve kişisel verilerin korunması metnini inceleyebilirsiniz.
Dolman | Siemens Yetkili Satıcı | Online Alışveriş | Hemen İnceleyin! - dolman.com.tr

Yardım

dolman.com.tr Güvenilir mi?

Beyaz eşya ve motosiklet sektörleri başta olmak üzere perakendecilikte Manisa'nın en köklü ve önde gelen markalarından biri olan Dolman Ticaret, 1977 yılından bu yana hizmet vermeye devam ediyor.
Şirketimiz hakkında detaylı bilgi edinmek için lütfen Hakkımızda sayfasını ziyaret edin.

dolman.com.tr da yapacağınız tüm bilgilerin aktarımı 128-bit SSL Şifreleme ile gerçekleşmektedir.

Ödemeleriniz sırasında maksimum güvenliğin sağlanabilmesi için, ödeme trafiğini sorunsuz bir şekilde sağlamada "3D SECURE" kullanmaktayız.

Ödemelerin gerçekleştirilmesi için gerekli bilgiler kredi kartı numarası, son kullanma tarihi vb. bilgiler dolman.com.tr tarafından saklanmamaktadır. Bu bilgiler aracısız olarak anlaşmalı olduğumuz bankalara aktarılmaktadır.

İade Politikanız Nedir?

Malın İade Prosedürü

3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır) İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir

Tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler. Özellikle de aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış ve denenmemiş olması şartına bağlıdır:

* Her türlü kozmetik ürün

* İç giyim ürünleri

* Her türlü kişisel bakım ürünü

* Her türlü yazılım ve programlar

* DVD, VCD, CD ve kasetler

* Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.)

* Taşınabilir bilgisayarlar ve masaüstü bilgisayarlar (Ürünün arızalı ve ayıplı çıkması durumu haricinde), orijinal işletim sistemi kurulduktan yani bilgisayar kurulumu yapıldıktan sonra iade alınmayacaktır.

f) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

mallara ilişkin sözleşmeler.

 

Ambalajsız ve servis tarafından montajı yapılarak garantisi başlatılmış ürünlerin iadesi alınamayacaktır.

İade/İptal Ettiğim Ürünün Ücret İadesi Ne Zaman Yapılır?

 

Ürün dolman.com.tr tarafından teslim alındıysa iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir
İade şartları uygunsa en geç 10 gün içinde para iadesi gerçekleşir.
İade talebi reddedilirse ürün adresinize gönderilir.

Ödeme şekli "Kredi Kartı" ise; ödemeniz kredi kartınıza yapılacaktır.( İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır.)

Havale iadeleri talepleri sistemimiz tarafından bankaya bildirilir maksimum 10 iş günü içinde banka tarafından hesabınıza aktarılır.

Sipariş iptal edildiyse iade süreci 2-3 gün içinde tamamlanır.

Sitedeki Ürünler Teşhir Ürünü mü?

Sitemizde teşhir ürünü satılmamaktadır. Siparişleriniz size fabrikasyon ambalajıyla birlikte kapalı kutu olarak gönderilecektir.

Kargo Ücretli mi?

dolman.com.tr üzerinden yapacağınız tüm alışverişlerinizde kargo bedava!

Üyelik Nasıl Oluşturulur?

dolman.com.tr'ye yeni üyelik almak için; farenizi sitemizin sağ üst bölümünde yer alan "Giriş Yap veya Üye Ol" butonu üzerine getirdiğinizde açılan menüden "Üye Ol"a tıklayarak, açılan sayfadaki formu eksiksiz olarak doldurunuz. dolman.com.tr SSL güvenlik sertifikaları ile korunduğu için şifreniz güvenli bir şekilde iletilmektedir.

Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım?

dolman.com.tr'ye giriş şifrenizi hatırlamıyorsanız, farenizi sitemizin sağ üst bölümünde yer alan "Giriş Yap veya Üye Ol" butonu üzerine getirdiğinizde açılan menüden "Giriş Yap"a tıklayarak, açılan sayfada görüntülediğiniz "Şifrenizi Unutuysanız tıklayınız" yazısına veya direkt olarak buraya tıklayabilirsiniz. Açılan sayfadaki ilgili yere, üye olurken girmiş olduğunuz e-posta adresinizi yazarak, kendinize bir şifre sıfırlama e-postası gönderebilirsiniz.

Hesabım

Hesabım sayfasından siparişlerinizi takip edebilir, üyelik bilgisi güncelleme ve adres değişikliği gibi hesap ayarlarınızı kolayca yapabilirsiniz.

Favorilerim

Beğendiğiniz ürünlerin fiyat değişikliğini takip etmek veya daha sonra incelemek için ilgili ürünün sayfasında görüntülediğiniz kalp şeklindeki  "Favorilerime Ekle" butonunu kullanabilirsiniz. Ürünleri favori listenize eklemek için üye olmanız gerekmektedir. "Hesabım" sayfasından ulaşabileceğiniz "Favori Listem" sayfasından ise favorilerinize eklediğiniz ürünleri görüntüleyebilir, çıkarmak istediğiniz ürünün yanında bulunan kutucuğu işaretledikten sonra "Seçilenleri Sil" butonunu kullanabilir veya favori listenizi temizlemek için "Hepsini Sil"e tıklayabilirsiniz. Ürün satıştan kaldırılmış ise favorilerim listesinde görünmez.

Gizlilik Politikanız Nedir?

Gizlilik politikamıza buradan ulaşabilirsiniz.

Sipariş Nasıl Oluşturulur?

dolman.com.tr'den ürün satın almak için ürün sayfasında bulunan "Sepete Ekle" butonuna basınız. Ürün sepetinize eklenecektir. Açılan ekranda isterseniz "Alışverişe Devam Et" butonu ile başka ürünleri inceleyebilir veya "Sepete Git" butonu ile sepetinizi görebilirsiniz.

Sepetinizdeki Ürünler

Sepete eklediğiniz tüm ürünleri bu sayfada görebilirsiniz. Satın alacağınız ürün veya ürünlerin fiyatlarını, sepet toplamını ve ödeme seçeneklerini bu sayfada inceleyebilirsiniz. İsterseniz ürün adetini güncelleyebilir veya ürünü sepetinizden çıkarabilirsiniz. Satın alma işlemine devam etmek için "Alışverişi Tamamla" butonu ile Teslimat sayfasına geçebilirsiniz.

Teslimat Bilgileri

Ürünün teslimat ve fatura adresinin belirleneceği sayfadır. Yeni adres ekleyebilir, fatura veya teslimat adreslerinizi güncelleyebilirsiniz. Satın alma işlemine devam etmek için "Sonraki Adım" butonu ile "Ödeme" sayfasına geçebilirsiniz.

Ödeme

Ödemeyi tamamlayacağınız sayfadır. Ödeme şeklinizi seçerek işleme devam etmelisiniz.

Kredi Kartı: Kredi Kartı ile ödeme yapmak istiyorsanız "Kredi Kartı" bölümünden, ödeme yapmak istediğiniz kredi kartınızın üzerinde yazan Ad, Soyad, Kart Numarası, Tarih ve CVC bilgilerinin doldurarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Kredi kartı numaranızı girdikten sonra taksit seçenekleri gelecektir. İstediğiniz ödeme seçeneğini seçerek ödeme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu alanda vereceğiniz bilgiler sitemimiz tarafından kesinlikle saklanmamakta ve sizinle bankanız aranızda SSL ile şifrelenerek bankanıza iletilmektedir.

Havale

Havale ile ödeme yapmak istiyorsanız "Havale" bölümünden istediğiniz bankayayı seçerek işleminize devam edebilirsiniz. Siparişinizin gecikmemesi için, Havale/EFT işlemlerinde açıklama bölümüne sipariş numaranızı girmeniz gerekmektedir. Sipariş numaranızı, siparişinizi tamamladıktan sonra veya sipariş takip ekranlarımızdan görebilirsiniz. 2 iş günü içinde alınamayan havale ödemelerinde siparişiniz iptal edilecektir.

Ödeme işlemini bitirmek: Ödemenizi yapmak ve kredi kartınızdan işlemlerin yapılabilmesi için "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız. 3D Secure işlemini gerçekleştiriniz. İşleminiz başarılı ise "Siparişiniz Alınmıştır" sayfasına yönlendirileceksiniz. Sipariş numaranıza bu sayfadan ulaşabilirsiniz.

Sipariş Takibini Nasıl Yapabilirsiniz?

Ödeme işleminizin sonunda e-mail adresinize satın aldığınız ürün veya ürünler ile ilgili detay maili gönderilecektir. Sipariş numaranıza bu mailden veya siparişlerim bölümünden ulaşabilirsiniz. Siparişlerim sayfasında siparişinize ait kargo takip linki oluşmaktadır. Siparişinizin takibini bu sayfadan takip edebilir veya siparişinizin durumunu öğrenmek için buraya tıklayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Siparişinizin İptali Nasıl Yapılır?

dolman.com.tr'den yaptığınız siparişinizi iptal etmek için, Hesabım>Siparişlerim sayfasından iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.

Ürününüz kargoya verilmiş ise siparişiniz iptal edilemeyeceğinden, kargonuz tarafınıza ulaştığında teslim almadan geri göndermeniz gerekmektedir.

dolman.com.tr'den aldığınız bir ürünü aşağıdaki sebeplerden ötürü iade edebilirsiniz:

- Siparişin yanlış gönderilmiş olması

- Siparişin yanlış verilmesi

- Ürünün hatalı/bozuk olması

- Cayma Hakkı

İade işlemleri için :

1."Hesabım" bölümünden "Siparişlerim"e gidiniz.

2.İlgili kutucuğa sipariş numaranızı girdikten sonra siparişinizin detaylarına ulaşabilirsiniz.

4.İade talebi oluşturmak için iade edilecek ürünü ve iade nedenini seçiniz.

6.İşlemi sonlandırınız.

Ürün Bedelinin Geri Ödenmesi

Siparişinizin iptal işlemi tamamladığınızda ödeme yaptığınız şekle göre sipariş verilen kredi kartına veya banka hesabına geri ödeme yapılacaktır.
Geri ödeme yasal süresi 10 gündür.

Siparişiniz dolman.com.tr tarafından iptal edildi ise;

dolman.com.tr'den aldığınız bir ürünün iptal sebebi ürünün stoklarda kalmaması, ödeme işlemlerinde hata olması olabilir. Buna göre siparişiniz iptal edilebilir veya üyelik hesabınız askıya alınabilir.

Siparişinizin Size Teslim Edilmesi

Yurtiçi Kargo Hafta içi 09:00 – 17:00 , Cumartesi 09:00-13:00,
Horoz Lojistik Hafta içi 09:00 – 17:00 saatlerinde teslimat yapılır. Cumartesi ve Pazar günü teslimat yapılmaz. Cumartesi ve Pazar günleri verilen siparişler Pazartesi kargolanır.

Siparişinizin Kargo Takibi

Kargoya verilen ürünlerinizi "Siparişlerim" sayfasında bulunan takip kodunuza tıklayarak takip edebilirsiniz.

Fatura Gönderim Şekli

Siparişinizi oluştururken "Teslimat" sayfasında bulunan fatura ve teslimat adreslerinizin oluşturulması aşamasında "Fatura Adresi" alanına girdiğiniz adrese faturanız gönderilecektir. Fatura ve teslimat adresleriniz aynı ise, alışveriş faturanız ürün ile birlikte gönderilir.

Faturanız Teslim Edilmediyse

Faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse bize ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz.

Teslimat

Teslimat sırasında sipariş kolisinin içeriğinin hasarsız olduğunu mutlaka kontrol ediniz. Kargo paketinde veya üründe hasar varsa kargo görevlisine "Tutanak" tutturunuz. Ürününüzü bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip dolman.com.tr'ye geri gönderiniz. Yetkili servis tarafından kurulumu gereken buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi siparişleriniz için yetkili servis bilgisi olmadan ürün paketi açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır. Yetkili servis üründe bir sorun tespit ederse servis raporu ile ürün iadesi veya değişimi gerçekleşmektedir. Bu durumda lütfen siparişlerim sayfasından iade talebi oluşturunuz.

Kargo Teslimat Adresinde Kişi Bulunamamışsa

Kargo firması sizi adresinizde bulamamışsa paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. Kargo şubesi kolinizi 3 gün boyunca bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir.

Ürün İadesini Nasıl Yapabilirim?

1."Hesabım" bölümünden "Siparişlerim'e" gidiniz.

2.İlgili kutucuğa sipariş numaranızı girdikten sonra siparişinizin detaylarına ulaşabilirsiniz.

3.İade talebi oluşturmak için iade edilecek ürün ve iade nedeni seçiniz.

4.İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyunuz.

5.Paketi anlaşmalı kargo firmalarımıza size vereceğimiz iade kargo kodu ile birlikte teslim ediniz..

Üretici veya satıcı firma kaynaklı herhangi bir hatası olmayan, müşteri cayma hakkı kapsamında yapılan iade işlemlerinden doğacak kargo ücreti müşterilerimiz tarafından ödenecektir.

Beyaz eşya (buzdolabı, bulaşık makinesi, çamaşır makinesi, fırınlar (gaz, elektrik, mikrodalga), set üstü ocaklar, aspiratörler, ütüler, vantilatör, ısıtıcılar, soğutucular), televizyon vb. kurulum gerektiren ürünler; servis bilgisi olmadan açılırsa iade kapsamı dışında kalır.

Kargoya teslim edilmiş olan siparişlerde, ürün tarafımıza ulaştıktan sonra iade süreci başlatılacaktır.

Ürün iadesinde kargo ücreti ödeyecek miyim?

Üretici veya firma kaynaklı herhangi bir hatası olmayan, müşteri cayma hakkı kapsamında yapılan iade işlemlerinden doğacak kargo ücreti müşterilerimiz tarafından ödenecektir.

İade ettiğiniz ürün bize ulaştıktan sonra süreç:

  1. Ürününüz dolman.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra iade şartlarına uygunluğu,ambalajı, aksesuarları, faturası kontrol edilecektir.

  2. İade talebinizin onaylanması durumunda en geç 10 günlük yasal süre içinde iade süreci tamamlanır.

  3. Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılır ?

Taksitli alışverişimin iadesi nasıl yapılır ?

Eksik Ürün/Aksesuar Gönderimi

Siparişinizde ürünler eksik geldiyse;

Paketinizin içeriği eksik ise, 0 (236) 231 10 48 numaralı telefonumuzdan ya da info@dolman.com.tr mailimizden bizimle irtibata geçiniz. Sorununuz gerekli incelemelerden sonra en kısa sürede çözümlenecektir.

Yanlış ürün işlemleri;

Siparişiniz ile faturada bulunan ürünler eşleşmiyorsa, dolman.com.tr üzerinden "İade Talebi" oluşturup iade sebebi olarak "Yanlış Ürün"ü seçiniz. Ürünü faturası ile birlikte tek bir pakete koyunuz ve dolman.com.tr adresine kargolayınız. Ürün dolman.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra kontrol edilerek talebiniz değerlendirilir.


Kargo firması iade gönderimi almaya gelmedi, ne yapabilirim?

dolman.com.tr müşteri hizmetlerimizden iade kargo kodu aldıktan sonra anlaşmalı kargoyu arayarak adresinize kurye talep edebilirsiniz.

Kargo firmaları kurye operasyonlarını günlük düzenlemekte olup, ürün gönderim işlemleriniz için günlük olarak kurye talebinizi iletmeniz gerekiyor.

Kargo firmasına kurye talebinizi ilettiniz ve kargo şirketi iadenizi almaya gelmediyse, bir sonraki gün tekrar talepte bulunmalısınız.

Faturamı kaybettim veya bulamıyorum, iademi nasıl gerçekleştirebilirim?

dolman.com.tr müşteri hizmetlerimizden faturanızı tekrar talep edebilirsiniz.

Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?

dolman.com.tr'de siparişinizin durumunu kontrol edin.

Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmemiş ise talebinizi müşteri hizmetlerimize iletiniz.

Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı veya adres değişikliğini sadece kargo firması yapabilir. Müşteri hizmetlerimize yoldaki kargo ile ilgili talebinizi iletmelisiniz.

Siparişim ne zaman gelir?

Satın aldığınız ürünler, detay sayfasında belirtilen tarih aralığında teslim edilir.

Sipariş süreçlerinde size kısa mesaj ve e-posta ile bilgi verilecektir.

Kargoya verildikten sonra sipariş süreçlerini sitemiz üzerinden takip edebilirsiniz.

Kargoyu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Dış görüntüde bir sorun varsa,; paketi elinize aldığınızda kırık parça sesi, paket üzerine bulaşmış sıvı, ambalajın üzerinde herhangi bir noktada ezilme görürseniz kesinlikle kargo görevlisi nezaretinde açıp, içeriği kontrol etmelisiniz.

Kargo paketinde veya ürünün kendisinde hasar varsa kargo görevlisinden hasar tespit tutanağı düzenlemesini talep ediniz. Tutanak düzenlenmeden kargo teslim fişini imzalamayınız. Kargo teslim fişine atılan imza ürünü eksiksiz ve sağlam olarak teslim aldığınız anlamına gelmektedir. Aksi takdirde hasarlı ürünü iade kabul etmemiz mümkün değildir.

Durum tespit tutanağı düzenlemek isterlerse kabul etmeyiniz, durum tespit tutanağı kesinlikle hasar tespit tutacağı yerine geçmez.

Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra, kargoyu teslim almazsanız müşteri hizmetlerimize durumu bildirmeniz gerekmektedir.

Hasarlı ürünü tutanak ile birlikte teslim almadan kargo ile geri gönderin.

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye kartı ekleyebilir miyim?

Hediye paketi ve notu talep etmeniz durumunda destek verilecektir.

Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarım için ne yapmalıyım?

Garanti Belgesine sahip ürünler için yetkili teknik servis noktalarına başvurabilirsiniz.

Siemens marka ürünlerimiz için Siemens Müşteri Hizmetlerine 444 66 88'i arayarak ulaşabilirsiniz.

Arızalı olması sebebiyle cayma süresi içerisinde dolman.com.tr’ye gönderilecek ürünler incelenir. Uygulanacak işlem sonucuna göre iade kabul edilecektir.

Üründeki arıza veya kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse, ürün iadesi kabul edilemez.

Arızalı ürünle birlikte orijinal kutusu, aksesuarları, ürüne ait tüm parçaları göndermelisiniz.

Kredi kartı puanlarımla sipariş verebilir miyim?

Alışverişlerinizde kredi kartı puanlarınızı kullanabilirsiniz.

Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Ödemelerinizi sadece kredi kartı ve banka kartı ile sipariş oluşturma aşamasında yapabilirsiniz. Kapıda ödeme seçeceği yoktur.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

27 Eylül 2016 tarih itibariyle resmi gazetede yayınlanan kararname ile bazı ürünlere taksit yasağı getirilmiştir. Yasaklı olan ürünler dışındaki ürünlere taksit yapılmaktadır. Ayrıca ticari olarak verilen kredi kartlarına da taksit imkanı bulunmaktadır.