Teslimat ve Kargo Bilgisi

Siparişimin teslimatı hangi kargo şirketi ile sağlanacak?

- Buzdolabı, Çamaşır Makinesi, Bulaşık Makinesi, Davlumbaz, Fırın, Ocak, Termosifon, Sebil vb. büyük ebatlı ürünler yüksek desili ürünlerde tecrübeli olan Horoz Lojistik ile gönderilmektedir. 
Süpürge, Ütü, Ani Su Isıtıcıları, Küçük Ev Aletleri vb. küçük ebatlı ürünler MNG kargo ile gönderilmektedir. 

Siparişim ne zaman gelir?

- MNG kargo ile gönderilen küçük ebatlı ürünlerin teslimatı ortalama 1-3 günde sağlanmaktadır. Yüksek desili ürünlerin teslimatında Lojistik firmasının hergün araç çıkartamaması nedeni ile bizlerin kargoya teslim etme süresine ek 2-3 gün Lojistik depoda bekleyebilme süresi bulunabilmektedir. Dolayısıyla ortalama teslimat süresi 7-14 günü bulabilmektedir. 

Teslimat bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

- Teslimat,alıcı veya iletişim bilgilerinizde herhangi bir değişiklik olması durumunda siparişiniz 'Kargoya verildi' statüsünde değil ise 0(850) 319 89 96 Müşteri Hizmetleri numaramızdan veya WhatsApp destek hattımız üzerinden bizlerle iletişime geçerek teslimat,alıcı veya iletişim bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Siparişiniz 'Kargoya verildi' statüsünde ise teslimat,alıcı veya iletişim bilgilerinizde değişiklik yapmak istiyor iseniz bu durumda değişikliği sadece kargo şirketi yapabilmektedir. Müşteri hizmetleri destek hattımızdan veya WhatsApp destek hattımızdan bizlere ulaşarak kargo firmanız hakkında bilgi alabilirsiniz. 

Kargoyu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

- Siparişinizi teslim alma aşamasında kontrol etme yükümlülüğü sizlere ait olmaktadır. Ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı, paket üzerine bulaşmış herhangi bir sıvı olup olmadığını kargo görevlisi dahilinde kontrol etmeniz gerekmektedir. Kargo paketinde veya üründe herhangi bir hasar bulunuyor ise kargo görevlisine 'Hasar tespit tutanağı' tutturarak ürünü teslim almamanız gerekmektedir. Aksi halde hasarlı ürün iadesi kabul edilmemektedir. Teslim alınan ürün sağlam ve hasarsız olduğu kabul edilecektir. 

Kargo takip koduma nasıl ulaşabilirim?

-Hesabım bölümüne giderek siparişlerim bölümünden kargo bilgilerinize detaylı olarak ulaşabilmektesiniz. 


Diğer bir seçenek olarak siparişinizin 'Kargoya Verildi' statüsüne geçirilmesinin ardından sipariş esnasında belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize örn;123456789 no'lu Siparişiniz Kargoya Verildi maili gelmektedir. Mail içerisinden Sipariş Dekontu bölümünde yer alan 'Kargo Takip Adresi' alanından Kargo takibi için tıklayınız bölümüne tıklayarak Kargo takibi ekranına ulaşabilirsiniz. Açılmış olan ekrandan kargo takibinizi yapabilir ve kargo takip kodunuza ulaşabilirsiniz. 



IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.